Contact
Zit je met een vraag over je bestelling, heb je advies nodig over een van onze interieuritems of wil je gewoon even iets kwijt? We vinden het fijn van je te horen! 💌
Misschien staat het antwoord op je vraag al bij de veelgestelde vragen verderop deze pagina. Toch nog hulp nodig? Stuur dan gerust een mailtje naar info@houseofmel.nl, of vul het contactformulier hieronder in. We doen ons best om je binnen 1 à 2 werkdagen te helpen. Geen vraag is te gek – we helpen je graag met alles rondom jouw bestelling, levering, retour of een cadeautje voor jezelf (of iemand anders natuurlijk).
Contactformulier
Veelgestelde vragen
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen die op werkdagen vóór 12:00 uur geplaatst zijn, worden dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen geplaatst na 12:00 uur of in het weekend worden de volgende werkdag verzonden.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen binnen Nederland geldt:
- €4,95 verzendkosten bij een bestelbedrag onder de €75,-
- Gratis verzending bij bestellingen vanaf €75,-
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Zodra je bestelling geplaatst is, wordt deze snel verwerkt. In uitzonderlijke gevallen kan een wijziging nog doorgevoerd worden, mits je op tijd contact met ons opneemt. Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar info@houseofmel.nl.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Je hebt 14 dagen na ontvangst van je bestelling om je retour aan te melden én retour te sturen. Retourneren doe je op eigen kosten. Vergeet niet je pakket verzekerd te versturen om risico’s te vermijden. Lees hier meer over het retourneren van jouw bestelling.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug bij een retour?
Zodra wij je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen teruggestort via dezelfde betaalmethode.
Mijn product is beschadigd aangekomen, wat nu?
Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar info@houseofmel.nl met een omschrijving van de schade en een duidelijke foto. We zorgen dan voor een passende oplossing.
Waar is mijn bestelling?
Na verzending ontvang je een track & trace-code. Hiermee kun je jouw pakket volgen. Heb je deze niet ontvangen of werkt de link niet? Neem dan contact met ons op.
Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?
Standaard verzenden wij alleen binnen Nederland. Woon je in het buitenland en wil je iets bestellen? Neem dan contact op voor de mogelijkheden.
Hoe kan ik contact opnemen met House of Mel?
Voor al je vragen kun je mailen naar info@houseofmel.nl. We streven ernaar om je binnen 1-2 werkdagen te beantwoorden.
Wat als ik niet thuis ben bij levering?
De bezorger zal in dat geval een tweede poging doen of het pakket bij een afhaalpunt in de buurt afleveren. Via je track & trace-link kun je zien waar je pakket is.